Plan een call
Plan een call
Home
First day experience

Stroomlijn de Identity Management-processen

Het belang van de 'first day experience'

Een excellente ‘first day experience’ is essentieel voor een goede start van nieuwe medewerkers. Zonder directe toegang tot de benodigde IT-middelen kan een nieuwe medewerker niet productief en gemotiveerd aan de slag.

Plan een afspraak
Fuselogic-1954 (Aangepast) design element design element

Frustraties bij ontbrekende toegangsrechten

Het is belangrijk dat nieuwe medewerkers vanaf de eerste dag toegang hebben tot alle IT-middelen die zij voor hun werk nodig hebben. Dat is belangrijk voor de organisatie om mensen zo snel mogelijk productief te laten zijn. En dat is belangrijk voor de medewerker, die gemotiveerd klaar staat om lekker aan de slag te gaan.

‘We werken er nog aan’

Hoe anders is de realiteit in sommige gevallen. Inefficiënte Identity Management-processen, ontbrekende IAM-procedures, handmatig werk: nog veel te vaak krijgen nieuwe medewerkers te horen ‘sorry, maar we werken er nog aan’.

Hoe langer dit duurt, hoe meer frustratie het oplevert bij managers, collega’s en zeker de betrokken medewerker. En hoe langer het duurt voordat de nieuwe medewerker productief kan zijn.

Identity management first day experience
FuseLogic

Kan dat niet sneller en gemakkelijker?

Als IAM-specialisten begrijpen wij dat de druk hoog is om resultaten te leveren, en dat frustratie ontstaat als dat te lang duurt. Waarom zou u een Identity Management-expert moeten zijn om nieuwe medewerkers op een veilige manier toegang tot systemen te geven?

Wij maken het met onze unieke aanpak eenvoudiger om deze uitdagingen snel en gemakkelijk op te lossen.

Vertrouw op de data

Een essentieel onderdeel van onze aanpak: we analyseren de behoefte op basis van bestaande data. Neem bijvoorbeeld het joiner mover leaver-proces binnen uw organisatie; analyse van data daarin geeft vaak al veel bruikbaar inzicht. Zaken als kostenplaatsen, afdelingen, functies en projecten kunnen al vooraf inzicht geven in de applicatiebehoefte van de nieuwe medewerker.

Automatisering van de identity lifecycle

Met ID lifecycle automatisering introduceert u automatische toegangsrechten op basis van uw organisatie en bedrijfsprocessen. We gebruiken bestaande data om waar mogelijk volledig geautomatiseerd rechten toe te kennen en in te trekken.

Waar de data voor volledige automatisering ontbreekt of incompleet is, gebruiken we de data in ieder geval om de processen van (self service) aanvraag, goedkeuring en certificering zo eenvoudig mogelijk te houden.

Meer weten over Identity Management?

Onze aanpak

Maak kennis met onze unieke at the speed of business-aanpak voor Identity Management en Identity Governance.
Lees meer >

Hoe het werkt

In deze animatie leggen we uit hoe we ook voor jouw organisatie Identity Management at the speed of business kunnen realiseren. Lees meer >

Klaar om aan de slag te gaan?

Maak snel een afspraak en ontdek wat FuseLogic voor uw organisatie kan betekenen.

Plan een call
CTA background

FuseLogic insights

De nieuwste ontwikkelingen en 'best practices' op het gebied van Identity Management en Identity Governance.

FuseLogic
SOLUTION PAPER

Identity Management at the speed of business

Met meer dan 17 jaar ervaring weten wij hoe complex, kostbaar en frustrerend Identity & Access Management-projecten kunnen zijn. Of beter gezegd: konden zijn.

Want wij leveren Identity Management at the speed of business: sneller en goedkoper, zonder in te leveren op security en gebruiksgemak. Ontdek hoe je dit ook voor jouw organisatie kunt realiseren.