Succesvolle Customer Identity & Access Management-projecten vereisen een hoog kennisniveau en een projectaanpak die is gericht op het snel leveren van toegevoegde waarde. Want het verstrekken van eenvoudige, veilige toegang tot informatie voor uw klanten is van groot belang maar het beheer van klant-identiteiten en toegang kan een uitdaging zijn.
Okta heeft voor een beperkt aantal partners een 'CIC Technical Challenge' ontwikkeld. Hierin kregen partners een levensechte case voorgelegd waar ze als team in een beperkte tijd een werkende oplossing voor moesten uitwerken en implementeren. Succesvolle afronding van deze Challenge stelt Okta in staat om zowel binnen de eigen organisatie als naar prospects en klanten te adviseren wie de juiste partners zijn om hun Customer Identity Cloud (CIC)-project succesvol af te ronden.
Om mee te kunnen doen met deze challenge, moesten minimaal drie van onze consultants vier specialistische Okta CIC en Auth0 trainingen succesvol hebben afgerond. Als een van de meest gecertificeerde Okta-partners (en Okta Partner of the Year) leverde dit voor ons geen enkel probleem op.
Op basis van het aangeleverde klantscenario heeft Team FuseLogic en ontwerp gemaakt, de oplossing gebouwd en deze gepresenteerd aan een groep CIC-experts bij Okta. Het FuseLogic team wist de challenge binnen 3 weken succesvol af te ronden en bewees zo over de benodigde kennis en ervaring te beschikken waar u als klant ook van kunt profiteren.
Meer weten over Okta of onze unieke aanpak waarmee u binnen 30 dagen live kunt? Neem dan contact met ons op.